سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضرب و جرح عمدی

گزارشات واستعلامات از مراجع انتظامی :

1- از طرف کلانتری 106 شاکی معرفی میشود به بیمارستان امام سجاد(ع) جهت تعیین طول درمان.

 

2- شواهدی دال بر وجود ضرب و جرح عمدی وجود داشته که یکی از این شاهدین نگهبان پارک می باشد.

 

3- از طرف معاونت اطلاعات نیروی انتظامی واحد 106 نامجو جهت دستگیری واحضار متهمین بارها به آدرس مشتکی عنهم مراجعه شده وخود را معرفی نکرده ومتواری میباشند.

 

4- از طرف کلانتری استعلامی جهت گزارش وضعیت جسمانی شاکی استعلام گردیده است. مشاور حقوقی دانشگاه علوم انتظامی بیان داشته که شاکی از بیمارستان ترخیص گردیده که وضعیت جسمانی وی رو به بهبودیست.

 

بازجوئی از متهمین ضرب و جرح عمدی :

1- آقای ………….. یکی از متهمین در خصوص سوال بازپرس از ایشان که شما متهم هستید به ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو به سرباز وظیفه دانشگاه علوم انتظامی در مورخه 8/7/83 در ساعت 19/20در پارک برزگر با همکاری شخص دیگر هستید در این خصوص توضیح دهید؟

 

پاسخ :آقای …………. میگوید من در دعوی دخالتی نداشتم وقتی رسیدم به پارک دیدم که گلاویز شده اند که من رفتم انها را جدا کنم که چند ضربه هم به من زدند ،من او را با چاقو نزدم و بهنام او را با چاقو زد و من چون ترسیده بودم اقدام به فرار نمودم.

 

آیا دارای سابقه کیفری هستید؟

 

پاسخ : خیر

 

آقای بهنام….شما متهم هستید به ایراد صدمه عمدی با چاقو در این خصوص چه توضیحی میدهید؟

 

پاسخ : از دستشوئی پارک داشتم بیرون می امدم که شاکی به من بد جوری نگاه می کرد به نزد او آمدم با هم درگیر شدیم او به من مشت زد و پس از کتک زدن من دوستم امد به کمک من و پس از مشاهده کتک خوردن من به کمک من امد و من او را با چاقو زدم و سپس فرارکردم الان هم پشیمان هستم و تقاضای بخشش دارم.

 

نظر پزشکی قانونی ضرب و جرح عمدی با چاقو:

حسب گزارش پزشکی قانونی و رادیولوژیست دست چپ وشانه راست و آرنج راست ضایعه ای جدی مرتبط با حادثه مورد ادعا مشهود نیست ضایعات مطابق طبق پاسخ استعلام کلانتری محترم مبنی بر طول درمان ارسال میگردد.

 

احتراما عطف به نامه مرجع محترم نامبرده معاینه و به شرح زیر اعلام نظر می گردد:

 

بریدگی در سطح خلفی کتف چپ (در حد دامیه) بریدگی در پهلوی چپ کمر در حد دامیه که بخیه شده است مشهود است سائیدگی (حارصه) مخاط لب بالا در سمت چپ زخم (درحد حارصه) زانوی راست مشهود است که بریدگیها ناشی از جسم برنده نوک تیز و سایر ضایعات ناشی از جسم سخت است. طول مدت درمان از زمان حدوث به مدت دو هفته با معاینه مجدد تعیین می شود. نامبرده طبق مدارک بیمارستانی در مورخ 8/7/83 در بیمارستان امام سجاد (ع) نیروی انتظامی معالجه گردیده است.